Ficatei in sos picant



Ingrediente:
- 300 g ficatei;
- 3 linguri pasta de tomate;
- o capatana usturoi sau praf de usturoi;
- 3 linguri ulei;
- o legatura de marar sau marar uscat;
- piper;
- boia iute;
- chili;
- o frunza de dafin;
- sare.

Mod de preparare:
Ficateii se curata de pielite si se spala. Se taie in bucati mai mici si se pun la prajit in ulei, intr-o tigaie cu capac.
In timp ce se prajesc ficateii se pregateste sosul: pasta de tomate se amesteca impreuna cu 1/2 pahar de apa, usturoiul curatat si pisat, piper, boia, chili si sare. Atentie la ingredientele picante. Se pun dupa gust.

Cand ficateii sunt rumeniti se adauga peste ei sosul picant si se mai lasa la fiert la foc mic 5 minute. Se adauga si mararul.
ficatei in sos picant
Ficateii in sos picant se pot servi cu garnitura de piure de cartofi sau de orez.
De data aceasta noi i-am mancat cu piure de cartofi.
Pofta buna!
ficatei in sos picant
O zi delicioasa,
Cami

3 comentarii:

  1. Nici reteta mea de ficatei cu piure nu e de lepadat

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca esti Florin de la care am invatat eu sa fac ficatei, te cred :)) Daca esti alt Florin, nu prea te cred. Florinul de-l stiu eu chiar face cei mai buni ficatei, ce fac eu e doar o copie palida :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu eram mai sa vezi ca sunt eu tot piept ficatei si galbenusul de la ou mananci de la un pui

    RăspundețiȘtergere