Pui pe sticla

pui pe sticla

Ingrediente:
- un pui intreg;
- 50 g unt;
- 5-6 graunti de usturoi;
- o lingurita de boia de ardei;
- o lingurita de vegeta/delicat.





Mod de preparare:
Untul moale de amesteca cu usturoiul pisat, boia si vegeta. Puiul intreg se unge bine cu amestecul rezultat.

Intr-o tava pentru cuptor de pune o sticla de 0.5 l sau de 0.33 l (bine spalata si curatata de etichete) plina cu apa calda. Puiul se aseaza peste sticla in asa fel incat gatul sticlei sa ramana in interiorul puiului, iar acesta sa stea in picioare.
In tava se pune apa. Tava astfel pregatita se pune in cuptorul incalzit in prealabil la foc mediu pentru o ora, o ora si jumatate in functie de cat de mare este puiul.
Din cand in cand se mai completeaza cu apa calda in tava in care sta sticla.
Puiul se scoate cu grija de pe sticla si se serveste ca atare sau cu diverse garnituri. Iese doarte fraged datorita aburilor care ies din sticla in interiorul puiului.
pui pe sticla
De data aceasta noi l-am mancat cu garitura de ciuperci in sos rosu.
Pofta buna!
pui pe sticla
O zi delicioasa,
Cami

2 comentarii:

  1. Doamne, ce pofta mi-ai facut. prima data am mancat in adolescenta pui pe sticla facut de tata. de cand locuiesc singura, mi-am cumparat un suport din inox ca sa inlocuiesc sticla :) dar iese la fel de bun. dedesubt, in apa din tava, pun si niste felii de cartofi, se scurge grasimea de la pui cu condimente si au un gust...iami! nesanatos, dar tare delicios! clar, in week-end fac pui la sticla. multumim pentru retete!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc, Ali.
    Si eu mai pun uneori cartofi in tava. De data asta aveam niste ciuperci pe care daca nu le gateam acum, trebuia sa le arunc...

    RăspundețiȘtergere