Ciorba de pui

Ciorba de pui

Ingrediente:
- 5 aripioare de pui;
- 2 cartofi;
- o ceapa;
- 2 morcovi;
- 1 pastarnac;
- o telina mica;
- un ardei gras;
- 3 linguri orez;
- 300 ml suc de rosii;
- o legatura patrunjel;
- 2 liguri ulei;
- sare;
- piper.
Mod de preparare:
Aripioarele de pui se spala si se separa in cele 3 parti componente. Partea cea mai mica nu se foloseste, se arunca. Se pun la fiert in apa rece. Dupa ce dau in colocot se arunca apa, se pune alta si se pun din nou la foc (se face asta pt a nu se forma spuma deasupra ciorbei).
Se curata cartofii, ceapa, morcovii, pastarnacul si telina. Se taie toate in cubulete. Ardeiul gras (eu am folosit 3 sferturi de ardei colorati; imi plac cum arata) se taie si el cubulete.

Toate ingredientele si cele 2 linguri de ulei se pun peste aripioare.
Se lasa la fiert aproximativ 45 min, amestecand din cand in cand. Dupa acest timp se adauga orezul. Se mai lasa la fiert inca 15 minute, apoi se adauga sucul de rosii. Dupa alte 5 minute se sareaza si se pipereaza dupa gust si se adauga patrunjelul tocat.
Se poate adauga un ou batut. Daca se adauga pur si simplu se formeaza "zdrente". Daca se pune peste ou un polonic de ciorba fierbinte si abia apoi se pune toata compozitia in oala, oul se va omogeniza in ciorba. De asemenea, se poate adauga bors. Eu prefer sa pun cateva bobite de sare de lamaie, nu-mi place borsul.
Pofta buna!

O zi delicioasa,
Cami

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu